FAQs

Levering

 

Hvor lang er leveringstiden?
Alle ordre afgivet inden kl 16.00 (mandag-fredag) bliver indleveret til fragtselskab samme dag. Hvis du bestiller i weekenden bliver din ordre sendt afsted mandag morgen.

Leveringstiden er typisk 1-3 hverdage.

 

Jeg har glemt en vare, kan den tilføjes ordren?
Skriv til os inden kl 12.00 på mail@conscious.dk. Vi tjekker normalt mail hver dag inden vi sender pakker afsted, og kan derfor måske nå at ændre på din ordre inden den sendes.

 

Hvad koster levering?

  • dao pakkeshop: fra 39 DKK
  • dao hjemmelevering: fra 47 DKK

Der tilbydes gratis fragt til pakkeshop ved køb over 499 DKK.

 

Jeg har ikke modtaget min ordre?
Når ordren er sendt afsted vil du modtage en mail med en tracking kode. Her kan du følge din ordre. Hvis du stadig har spørgsmål om din ordre kan du kontakte os på mail@conscious.dk og vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt.

 

Hvordan sørger I for en bæredygtig emballage?
Vi anvender genbrugte papæsker og fyld fra lokale virksomheder. Vi anvender også kun papirtape. Hvis du ser plastiktape på papeskene, er det fordi de er genadvendt. Vi prøver så vidt muligt at bruge papkasser i rigtig størrelse for at undgå spildplads.

 

Produkter

Hvordan udvælger I jeres produkter?
Alle vores produkter er nøje udvalgt ud fra principper om ingredienser af høj kvalitet, europæisk produktion hvor muligt, plastikfri emballage og etiske arbejdsforhold. 

 

Er alle produkter uden plastik?
Alle vores produkter er som hovedregel uden plastik hvor muligt. Der kan dog forekomme nogle låg eller spraypumper i plastik til glaskrukker eller for eksempel en svamp der er lavet af fiskenet fra havet. 

 

Er produkterne veganske?
De fleste af vores produkter er veganske, dog kan der forekomme nogle produkter der ikke er veganske f.eks. bivoks. Det er specificeret på hvert produkt.

 

Retur

Hvordan reklamerer jeg på et produkt?

Har du modtaget en beskadiget eller ødelagt vare kan du sende en mail til os på mail@conscious.dk, og så finder vi umiddelbart en god løsning.
 

Jeg har modtaget forkert vare, hvad kan jeg gøre?

Har du modtaget det forkerte produkt kan du kontakte os på mail@conscious.dk, og så finder vi umiddelbart en god løsning.
 

Jeg har fortrudt mit køb, hvad gør jeg?
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret efter du har modtaget varen. Du kan sende en mail til mail@conscious.dk. Vær opmærksom på at du selv står for returneringsomkostningerne og at du ikke kan nægte modtagelse af ordren. Varen skal være i en stand så den kan gensælges. Du kan læse mere i handelsbetingelserne.