LEVERING

Hvilken emballage anvender I?

Vi anvender genanvendt emballage. Papkasser og papirfyldt bliver samlet ind fra lokale butikker, og genanvendt. Vi anvender kun papirtape.

Du kan læse mere om vores emballage her.

Hvis vi ikke har en lille nok papkasse til din bestilling, kan vi muligvis bruge en ny konvolut i stedet, da det er bedre end at bruge en alt for stor papæske.

Hvor lang er leveringstiden?

Levering til dao pakkeshop er 1-3 dage.

Levering med daoHOME er 2-4 dage.

DAO leverer 365 dage om året

Kan jeg selv afhente min ordre gratis?

JA! Du vælger blot "Hent selv" og vælger dato og et ønsket tidspunkt før betaling, og du vil derefter modtage en mail når din pakke er klar til afhentning i vores pakkeboks.

Har I lokal levering?

Ja, vi kommer på elcykel med din bestilling! Har du bestilt inden kl 20.00 (mandag-torsdag), leverer vi samme aften. Bestiller du i weekenden, stræber vi efter at levere den søndag aften, ellers i løbet af mandagen.

Hvad koster fragt?

Fragt til dao pakkeshop koster 39 kr.

Fragt til døren koster 47 kr.

Gratis levering til pakkeshop på ordrer over 499.

Lokal levering koster 19 kroner (på ordrer fra 199-499). Ordrer over 499 er gratis.

Hvordan kan jeg få fri fragt?

Køber du produkter for 499 kr eller mere kommer der automatisk gratis fragt til pakkeshop.

Hvor leverer I til?

Vi leverer kun til danske adresser (ekskl. Grønland og Færøerne)

MIN BESTILLING

Kan jeg ændre/annullere min ordre?

Vi har stort fokus på at din bestilling skal komme hurtig frem, og din ordre behandles derfor også hurtigt.

Kontakt os med det samme på mail@conscious.dk, så vi kan gøre et forsøg!

Jeg har ikke modtaget min ordre

Når din bestilling er afsendt modtager du en mail med trackingnummer, så du kan følge din ordre inde på daos hjemmesider.

Har du stadig problemer med at lokalisere din ordre kan du altid kontakte os på mail@conscious.dk eller via vores kontaktformular, så står vi klar til at hjælpe dig videre.

Jeg har modtaget forkert produkt

Øv! Menneskelige fejl kan ske en gang imellem. Send os en mail med dit ordrenummer og et billede af det produkt som du har fået, og vi løser sagen.

Jeg har skrevet forkerte informationer i min ordre

Har du skrevet forkert navn, adresse eller mail bedes du kontakte os så snart som muligt på mail@conscious.dk.

Jeg har modtaget et ødelagt produkt

Det er vi rigtig kede af! Send os en mail med ordrenummer og billede af produktet, og vi sender dig en ny.

PRODUKTERNE

Er elle jeres produkterne veganske?

Nogle produkter er og nogle er ikke. Det står tit beskrevet i teksten på hvert enkelt produkt. Er du i tvivl er du meget velkommen til at skrive til os på mail@conscious.dk

Hvordan udvælger I jeres produkter

Vi har et stort fokus på at have produkter af høj kvalitet. Det gælder både for holdbarhed, indhold, emballage, anvendelse og genanvendelse.

Vi fokuserer på produkter uden unødig plastikemballage, og vælger istedet produkter med minimal papemballage, glas eller metal.

Vi fokuserer på at produkterne skal indeholde ingredienser af høj kvalitet.

Vi prøver at finde leverandører der giver tilbage, både til naturen men også dem som hjælper socialt udsatte. Vi har også fokus på at leverandøren er så lokal som mulig der det er muligt.

Vi er en stor forkæmper for produkter der ikke er tilsat vand - såsom shampoo bar eller refill rengøring, da det gør at vi reducere transportvolumen i stor grad.

RETUR

Hvordan returnerer jeg mine produkter?

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  Meddelelsen skal gives pr. mail på mail@conscious.dk. Du kan ikke fortryde dit køb ved at nægte modtagelse af varen. Returlabel kan bestilles her. Læs vores fulde returpolitik her før du returnerer en vare.

Skal jeg selv betale returfragt?

Ja. Returfragt koster 49 kr, og returlabel kan bestilles her.

Du kan læse mere om vores returpolitik her.

BÆREDYGTIGHED

Er jeres produkter bæredygtige?

Alle produkter man køber har en miljømæssig påvirkning, og vi holder os derfra fra begreber som bæredygtighed, miljøvenlig, naturlige ingredienser, kemi og grøn omstilling.

Vi har som mål at skabe en mere bevidst forbrugskultur.

Vi ønsker at:

1. Reducere den enorme mængde med unødvendig engangsplastik der bliver produceret. Med det ønsker vi også at fremme produkter der ikke indeholder vand, da det reduceret transportvolumen og emballagen. Vi tilbyder også "nye" løsninger på almindelige produkter, såsom refill-rengøring.

2. Fremme genanvendelige produkter for at reducere affald.

3. Fremme kvalitet over kvantitet, da behovet for at stadig købe nye ting vil blive mindre.

Har I varer lavet af plastik eller i plastikemballage?

Alle vores varer er hovedsaglig i papiremballage, glas eller metal. Enkelte låg eller sprayflasker-hoder kan ikke undgås i plastik.

HAR DU SPØRGSMÅL?

Du er altid meget velkommen til at kontakte os på mail@conscious.dk eller anvende vores kontaktformular her. Vi svarer på din henvendelse indenfor 1 hverdag.