Hej,
Tusind tak for din anmeldelse og de gode input! 😊
Det er vi rigtig glade for at høre.
Vi kunne faktisk også godt tænke os, at emballagen var på dansk. Producenten af sodakrystallerne er desværre fransk, så vi er lidt begrænsede af den emballage, produktet kommer i. Til gengæld er kvaliteten virkelig god, og derfor har vi valgt netop denne variant.
Vi har bevidst valgt ikke at vedlægge printede materialer for at reducere ressourceforbruget. I stedet finder du vores guides og vejledninger online, hvor vi løbende opdaterer dem med nye tips og idéer. 😊
Vi er helt enige i, at flere guides og opskrifter er en god idé. Derfor har jeg skrevet et blogindlæg om brug af sodakrystaller, og på produktsiderne finder du også guides til natron, citronsyre, sodakrystaller og naturligt blegemiddel. Du er også meget velkommen til at følge os på Instagram @conscious.dk, hvor jeg løbende deler tips og videoer om, hvordan produkterne kan bruges i hverdagen.
Link til guide af sodakrystaller: https://conscious.dk/blogs/nyheder/sodakrystaller-til-rengoring
Tak fordi du handler hos os
Med venlig hilsen,
Tiril, stifter af conscious.dk